mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Tích Hợp Hệ Thống Quản Lý Quốc Tế

Project Coordinator

Mức lương:

14 - 22 triệu

Hạn nộp hồ sơ:

27/09/2024

Khu vực tuyển:

TP.HCM

Ngày cập nhật:27/08/2024 03:07
Lượt xem:805
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

27/08/2024

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

1

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu kinh nghiệm

2 năm

Mô tả công việc

  • Conduct meetings and coordinate the meeting attendance for: Send invitations to stakeholder with agenda; Coordinate the meetings; Note taking; Provide translation/Interpretation;…
  • Translate business and technical documents
  • Arrange and attend training sessions and provide translation
  • Proofread documents before sending them to customers
  • Prepare minutes of meetings, minutes of acceptances (as required in project deliverables, and project billing documentation)
  • Maintain good relationships and smooth communication among all parties involved.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's degree in business administration, project management, IT, computer science, economics or a related field
  • Having at least 2 years of experience as a project coordinator or project manager assistant, preferably in IT, finance or banking projects
  • Proficient in English skills and have experience using English in daily work
  • Ability to prioritise tasks, manage multiple tasks, and meet deadlines.
  • Effective communication with team members, stakeholders, and clients.
  • Proficiency in project management tools like Jira, ETC.
  • Ensuring accuracy and completeness in project documentation and deliverables.

Quyền lợi

  • Competitive salary (negotiation)
  • Bonus: laptop provision,phone allowance,
  • Bonus according to company policy: company gifts on special days and holidays
  • Salary review once per year
  • Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance according to Labour law
  • Health Insurance (PTI), Annual health Check-Up, teambuilding, company trip
  • Working time: Monday - Friday
  • Annual leaves at least 12 days per year
  • Career development: company-sponsored training and exam registration for the acquisition of international IT certifications; involve in IT projects with industry experts; personalized career path development
  • Working environment: dynamic, professional and creative environment to promote the best of their abilities at work

Địa điểm làm việc

TP.HCM, Tầng 3, tòa nhà Center Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường 8, Phú Nhuận

Chia sẻ

Công Ty TNHH Tích Hợp Hệ Thống Quản Lý Quốc Tế

Địa chỉ:
Tầng 3, tòa nhà Center Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường 8, quận Phú Nhuận, TP HCM

Quy mô:
150 - 300 người

Thành lập vào tháng 3 năm 2004, Công ty Gimasys được hình thành bởi những thành viên có nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực tư vấn quản trị kinh doanh, triển khai các giải pháp CNTT và phát triển phần mềm nhằm tối ưu hóa nguồn lực của tổ chức và doanh nghiệp.


Trên chặng đường hình thành và phát triển, Gimasys đã trở thành đối tác chiến lược của nhiều tập đoàn công nghệ lớn trên thế giới. Năm 2011, Gimasys có thêm chi nhánh ở TP Hồ Chí Minh để cung cấp dịch vụ tại thị trường miền Nam. Hiện nay, Gimasys đã vươn lên trở thành đơn vị hàng đầu cung cấp dịch vụ và triển khai các hệ thống ERP và CRM trên nền tảng điện toán đám mây cho nhiều doanh nghiệp lớn.

mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơiVieclam24h: Tìm Việc Nhanh
Hotline cho Người tìm việc

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7109 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7309 2424
Hotline cho Nhà tuyển dụng

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7108 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7308 2424
Về chúng tôi
© 2024 - Bản quyền thuộc về SieuViet Group
img
Tải App Vieclam24h ngay!