Công Ty TNHH Tích Hợp Hệ Thống Quản Lý Quốc Tế
Project Coordinator
Mức lương :
14 - 22 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
27/08/2024
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
2 năm
Mô tả công việc
- Conduct meetings and coordinate the meeting attendance for: Send invitations to stakeholder with agenda; Coordinate the meetings; Note taking; Provide translation/Interpretation;…
- Translate business and technical documents
- Arrange and attend training sessions and provide translation
- Proofread documents before sending them to customers
- Prepare minutes of meetings, minutes of acceptances (as required in project deliverables, and project billing documentation)
- Maintain good relationships and smooth communication among all parties involved.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in business administration, project management, IT, computer science, economics or a related field
- Having at least 2 years of experience as a project coordinator or project manager assistant, preferably in IT, finance or banking projects
- Proficient in English skills and have experience using English in daily work
- Ability to prioritise tasks, manage multiple tasks, and meet deadlines.
- Effective communication with team members, stakeholders, and clients.
- Proficiency in project management tools like Jira, ETC.
- Ensuring accuracy and completeness in project documentation and deliverables.
Quyền lợi
- Competitive salary (negotiation)
- Bonus: laptop provision,phone allowance,
- Bonus according to company policy: company gifts on special days and holidays
- Salary review once per year
- Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance according to Labour law
- Health Insurance (PTI), Annual health Check-Up, teambuilding, company trip
- Working time: Monday - Friday
- Annual leaves at least 12 days per year
- Career development: company-sponsored training and exam registration for the acquisition of international IT certifications; involve in IT projects with industry experts; personalized career path development
- Working environment: dynamic, professional and creative environment to promote the best of their abilities at work
Địa điểm làm việc
TP.HCM, Tầng 3, tòa nhà Center Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường 8, Phú Nhuận
Công Ty TNHH Tích Hợp Hệ Thống Quản Lý Quốc Tế
Địa chỉ:Tầng 3, tòa nhà Center Point, 106 Nguyễn Văn Trỗi, phường 8, quận Phú Nhuận, TP HCM
Quy mô:150 - 300 người
Thành lập vào tháng 3 năm 2004, Công ty Gimasys được hình thành bởi những thành viên có nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực tư vấn quản trị kinh doanh, triển khai các giải pháp CNTT và phát triển phần mềm nhằm tối ưu hóa nguồn lực của tổ chức và doanh nghiệp.
Trên chặng đường hình thành và phát triển, Gimasys đã trở thành đối tác chiến lược của nhiều tập đoàn công nghệ lớn trên thế giới. Năm 2011, Gimasys có thêm chi nhánh ở TP Hồ Chí Minh để cung cấp dịch vụ tại thị trường miền Nam. Hiện nay, Gimasys đã vươn lên trở thành đơn vị hàng đầu cung cấp dịch vụ và triển khai các hệ thống ERP và CRM trên nền tảng điện toán đám mây cho nhiều doanh nghiệp lớn.