insurance.svg
Công ty Cổ phần Việc làm 24h chỉ cung cấp cơ hội việc làm DUY NHẤT trên website vieclam24h.vn, hãy cẩn trọng với các hình thức cung cấp việc làm khác bạn nhé!Xem thêm
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Nhà Tuyển Dụng
logo

Hospitality Marketing Concepts Vietnam Company Limited

Nhân Viên Telesale - Full Time / Part Time Tại Ba Đình

Mức lương :

10 - 25 triệu

Hạn nộp hồ sơ :

Đã hết hạn

Khu vực tuyển :

Hà Nội

Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

07/03/2023

Thời gian thử việc

2 Tuần tháng

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

5

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu kinh nghiệm

Chưa có kinh nghiệm

Mô tả công việc

• Tư vấn khách hàng sử dụng thẻ hội viên khách sạn 5 sao

• Chăm sóc khách hàng

• Có khả năng hoàn thành chỉ tiêu được giao

Yêu cầu công việc

• Có kinh nghiệm Tele-Sale là một lợi thế

• Kỹ năng giao tiếp tốt

• Chủ động và tích cực trong công việc

• Tốt nghiệp Trung học Phổ thông trở lên

• Từ 18 tuổi trở lên

• Làm full time hoặc part time (chấp nhận ứng viên đã về hưu, nội trợ)

Quyền lợi

• Thu nhập gross đến 25,000,000 VNĐ

• Thưởng doanh số không giới hạn

• Được tham gia BHXH đầy đủ

• Đào tạo dành cho người chưa có kinh nghiệm

• Thời gian làm việc: 8:30 – 17:30 (Nghỉ trưa 1 tiếng, thứ 7 làm nửa ngày)

Kỹ năng cần thiết

Dọng nói lưu loát dễ ngheDiễn đạt tốt
Chia sẻ

Hospitality Marketing Concepts Vietnam Company Limited

Địa chỉ:
Room 206, Level 2, DMC Building, 535 Kim Ma, Ngoc Khanh , Quận Ba Đình , Hà Nội, Việt Nam
Quy mô:
10 - 150 người
Hospitality Marketing Concepts is the leading worldwide provider of outsourced marketing programs for hotels and value-added travel and entertainment services to executives at small- and medium-sized businesses and professionals. The Company’s hotel membership programs are sold for an annual fee and provide customers with an array of complementary and discounted hotel services. In return for offering these benefits to program members, participating hotels receive incremental business from members in addition to a share of the membership fees generated by the program. Currently, HMC manages hotel membership programs for approximately 1,000 hotels located in 50 countries.
The Company’s hotel membership programs claim the largest such membership base in the world today with over 600,000 active members. Since its founding in 1988, HMC has consistently demonstrated its ability to both add hotel clients and sell memberships. This growth has primarily been accomplished through targeted geographic growth initiatives and the establishment of the industry’s largest and most expansive infrastructure of approximately 150 call centers. Headquartered in Newport Beach, California, HMC employs worldwide approximately 2,500 full- and part-time employees.